پیتون، Ruby ،HTML/CSS ،PHP و API اگر قصد یادگیری این زبان های برنامه نویسی را دارید بخوانید.

به نقل از بایت؛ با گذشت هر سال توانایی نوشتن و درک کدهای کامپیوتری ارزش بیشتری پیدا می‌کند و درخواست برای به کار گرفتن برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان ماهر بیشتر می‌شود. پایگاه Codecademy که به صورت رایگان و به شکل تعاملی به متقاضیان، برنامه‌نویسی زبان‌هایی چون Javascript پیتون، Ruby ،HTML/CSS ،PHP و API آموزش می‌دهد، بیشتر به خاطر آموزش زبان‌های برنامه‌نویسی جاوااسکریپت، پیتون و Ruby مشهور شده است.
 
 
دوره‌های آموزشی این پایگاه متنوع، در دسترس و به‌روز است و با سیستمی که برای آموزش به وجود آورده، با توجه به امکاناتی مانند مقایسه پیشرفت مراحل آموزش و به اشتراک‌گذاری آن‌ها افراد زیادی را جذب خود کرده است. به گزارش TNW این پایگاه هفته گذشته با طرحی جدید و امکاناتی تازه کاربران خود را همراهی کرد و تا کنون هم توانسته 24 میلیون متقاضی را برای دوره‌های مختلف خود جذب کند. تغییر طراحی صفحات شامل طرح صفحات به همراه آیکن‌ها، رنگ‌ها و فونت‌های تازه می‌شود. "مانوئل لیما" سرپرست تیم طراحی صفحات پایگاه Codecademy است که تغییر چهره این سایت را در جهت ساده‌خوانی با توجه به خلاصه‌سازی محتویات دانسته است. وی در این رابطه عنوان کرد که این دگرگونی‌ها شامل حذف کنترل‌های اضافه و المان‌های جهت‌نمای صفحه می‌شود که از جمله این بهینه‌سازی‌ها در چهره جدید سایت به شمار می‌روند اما در عملکرد قبلی سایت هیچ خللی وارد نشده است. علاوه بر تغییرات اشاره شده در چهره سایت، امکانات جدید نیز به سایت اضافه شده است. یکی از این تغییرات مهم در بخش داشبورد سایت است که پروژه‌ها و دوره‌های ناتمام را به نمایش می‌گذارد. همچنین امکانی به نام Codebits فراهم شده تا کاربران بتوانند پروژه‌های تمام شده خود را در بین بقیه افراد به اشتراک بگذارند. هدف از Codebits این است که کاربران بتوانند با استفاده از آن مهارت خود را به استخدام‌کنندگان و شرکت‌ها نمایش دهند.
 

"زک سیمز" مدیـرعامـل و یکـی از بنیان‌گذاران Codecademy، می‌گوید: "ما برای چند هفته رابط جدید سایت خود را به آزمایش گذاشتیم و شاهد آن بودیم که چگونه می‌تواند برای اهداف Codecademy موثرتر از گذشته باشد". در بین دوره‌های موجود برای آموزش، دوره‌هایی نیز یافت می‌شوند که هدف آن‌ها آموزش ساخت پایگاه‌های شرکت‌های مشهور است که برای مثال می‌توان به دوره قدم به قدم طراحی و ساخت صفحه اصلی شرکت Airbnb اشاره کرد. آن طور که به نظر می‌رسد، Codecademy بیشتر به آموزش افرادی مشتاق است که می‌خواهند برنامه‌نویسی را تازه آغاز کنند. به گزارش TNW، شرکت Codecademy علاوه بر پلتفورم وب خود روی نرم‌افزاری برای سیستم‌عامل iOS هم کارهایی را انجام داده است و حتی آن را به آزمایش نیز گذاشته اما در حال حاضر بیشترین تکیه این شرکت بر استفاده از همان پلتفورم وب آن است.