علم و تکنولوژی

آموزشی،علمی،پژوهشی

۴۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

آموزش تصویری Adobe Photoshop CS6؛ ایجاد پیش زمینه در فتوشاپ

 امروز می خواهیم با استفاده از ترکیب چند فیلتر یک پیش زمینه زیبا درست کنیم. این آموزش خیلی آسان است فقط کافی است مراحل زیر را دنبال کنید.



لطفاً به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید...

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۵ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا

همه فرمت ها را به PDF تبدیل کنید!


 Simpo PDF Creator نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت به PDF به شمار می رود که قادر است تا فرمت های رایج در بخش های مختلف را به فرمت معروف PDF تبدیل کند؛ این ابزار به سه روش کار تبدیل را انجام می دهد. تبدیل با استفاده از واسط کاربری نرم افزار که به سادگی کار تبدیل را انجام می دهد؛ استفاده از پرینتر مجازی که کاربر می تواند با دادن دستور پرینت و انتخاب پرینتر مربوط به این نرم افزار کار تبدیل را انجام دهد و سومین راه که آسان ترین راه است استفاده از راست کلیک کردن برروی فایل مورد نظر و تبدیل آن با نرم افزار Simpo PDF Creator که به راحتی انجام می پذیرد.

PDF_Creator_PDF_Writer_PDF_Printer

با این ابزار می توان انتظار داشت تا در تمامی نرم افزارهایی که امکان پرینت در آن ها وجود دارد کار تبدیل فرمت آن نرم افزار به PDF‌ امکان داشته باشد. کیفیت بالا در کار تبدیل و همچنین امکان قرار دادن پسورد برروی سند PDF برای ایمن سازی آن دو قابلیتی است که در این نرم افزار در کنار امکانات اصلی به چشم می خورد. تبدیل دسته ای فایل ها و همچنین قابلیت چسباندن چند سند PDF به یکدیگر برای ساخت چند صفحه PDF‌ از جمله دیگر قابلیت هایست که در نرم افزار مفید Simpo PDF Creator قابل دسترس خواهد بود.


  برای دانلود اینجا را کلیک کنید

حجم فایل: 6.39
مگابایت
نسخه 3.2

۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا

با استفاده از چهره از شخصیت افراد آگاه شوید!


چهره‌خوانی هنری کهن است که در سراسر جهان شناخته شده و اولین چیزی که در یک چهره توجه شما را جلب می‌کند تقارن نداشتن صورت‌هاست. اجزای مختلف چهره‌ نمایانگر شخصیت فردی و اجتماعی شماست.

لطفاً به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید...

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا

آموزش رایت کردن اطلاعات بر روی CD یا DVD بدون هیچ نرم افزاری!


 رایت کردن اطلاعات بر روی یک CD یا DVD (یا همان Burn یک CD) یکی از اولین مهارت‌هایی است که در کار با رایانه باید بدانید چون به هر حال، نیاز پیدا می‌کنید که اطلاعات را از کامپیوترتان به جای دیگری منتقل کنید. نرم افزار های مختفی برای رایت دیسک سخت وجود دارد که معروف ترین آن ها nero است. ولی شما می توانید با استفاده از ویندوز رایانه خود و بدون هیچ نرم افزار جانبی دیگر cd یا dvd رایت کنید.


1- ابتدا یک CD یا DVD خام داخل درایو رایتر خود قرار دهید.
2- به مسیری بروید که فایل مورد نظرتان قرار دارد. 
3- فایل  یا پوشه مورد نظرتان را به درایو رایتر انتقال دهید


4- از داخل My Computer روی درایو رایتر خود دابل کلیک کنید تا وارد درایو رایتر شوید. ابتدا در بالای صفحه بر روی گزینه file کلیک کنید و سپس بر روی گزینه ی write these files to cd کلیک کنید


5- حال باید نام مورد نظر برای سی دی یا دی وی دی را قرار دهید.



حال بر روی گزینه next کلیک کنید مرحله رایت دیسک سخت اغاز می شود و پس از اتمام دستگاه رایتر به صورت اتوماتیک سی دی یا دی وی دی را به بیرون هدایت می کند.


۲۷ مرداد ۹۲ ، ۰۹:۳۳ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا

با این نرم افزار تصاویرتان را به صورت حرفه ای ویرایش کنید



Focus Photoeditor 6.5.6.0 نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش و رتوش حرفه ای تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به راحتی عکس های خود را ویرایش کرده و تغییرات مورد نظر خود را بر روی آن ها اعمال کنید، شما می توانید از تصاویر خود آلبوم های زیبا بسازید. علاوه بر این قابلیت ها شما می توایند بر روی تصاویر دیجیتالی نیز کار کنید و انها را نیز ویرایش نمائید یا حتی دیگر تصاویر خود را به دیجیتالی تبدیل نمائید.

Focus Photoeditor


محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای می باشد که افراد حرفه ای یا مبدتی به آسانی میتوانند با ان اشنا شده و کار های خود را شروع نمایند. از جمله قابلیت های این نرم افزار رتوش تصاویر، امکان افزودن افکت به تصاویر ، قابلیت ویرایش تصاویر دیجیتالی ، امکان طراحی کاور و لوگو ، برش خودکار تصاویر و ... می باشد.

راهنمای نصب
  • فایل Keygen.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Generate کلیک کنید. سپس نرم افزار را اجرا کرده و با استفاده از سریال دریافتی از Keygen و یک نام و ایمیل دلخواه نرم افزار را رجیستر کنید.
  • نرم افزار را اجرا کرده و بدون محدودیت از آن استفاده نمایید.


حجم فایل: 38 مگابایت

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا

Mozilla Thunderbird نرم افزار مدیریت ارسال و دریافت ایمیل


امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی آسان و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند.


بنیاد موزیلا علاوه بر این که امروزه قدرتمندترین مرورگر دنیا را در اختیار دارد نرم افزاری به نام Mozilla Thunderbird را طراحی کرده که می توان با استفاده از آن مدیریتی کامل را بر روی پست های الکترونیکی داشت. این نرم افزار قدرتمند که از پرتکل های مختلف و رایج استفاده می کند که قادر است به سادگی خود را با Gmail که سرویس پیام رسان شرکت گوگل می باشد هماهنگ سازد اما برای هماهنگ سازی با سرویس یاهو میل احتیاج به نرم افزارهای جانبی هم می باشد. امنیت بالا، سرعت فوق العاده در برقراری ارتباط، استفاده از قابلیت Tab Browsing، امکان مدیریت چندین ایمیل به صورت همزمان و واسط کاربری جذاب مهم ترین نکاتی هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم می خورند. این ابزار کاملا رایگان که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است حجم مناسبی هم در مقابل رقیب اصلی خود یعنی Microsoft Outlook نیز دارد و البته امکانات بیشتری هم ارائه می دهد؛ لازم به ذکر هست که Thunderbird در لغت به معنای "مرغ افسانه اى موجد رعد و برق" می باشد.

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا

افزایش سرعت دانلود تا 500 درصد با نرم افزار FlashGet


هدف از ساخت برنامه FlashGet افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد. توسط FlashGet می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود می کند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمی دهند توسط برنامه های مدیریت از روی آن ها فایل دانلود کنید اینجاست که FlashGet به کمک شما می آید، تقریباً در 60٪ موارد می توانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید. FlashGet را می توانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.

نکته: نکته ای که بسیار حائز اهمیت است ذکر این مطلب است که این نرم افزار مدیریت دانلود برخلاف خیلی از نرم افزار های مشابه به صورت کاملا رایگان به کاربران عرضه می گردد.

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا

به راحتی یک لوگو حرفه ای طراحی کنید!


طراحی دنیای پیچیده‌ای دارد! گاهی اوقات احتیاج به مهارت بسیار زیادی دارد و گاهی نیز فقط یک ایده می‌تواند طرحی نو را ایجاد کند! این روزها لحظه به لحظه شرکت‌های جدیدی به ثبت می‌رسند، سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی جدید تاسیس می‌شوند، افراد مختلف در حرفه‌های متفاوت مشغول به‌کار می‌شوند و در بسیاری از این موارد نیز، این کسب‌وکارها نیازمند نشان، علامت تجاری و هرگونه نماد دیگری برای معرفی خود به بازار و مشتریان هستند.

برای طراحی لوگو دو شرط لازم است:

ـ شرط اول برخورداری از فکر خلاقانه و توانایی خلق ایده‌های نو است.

ـ شرط دوم نیز توانایی کار با نرم‌افزارهای گرافیکی برای پیاده‌سازی ایده‌های شماست.


آیا دوست دارید هر دو شرط را یک‌جا در اختیار داشته باشید؟ نرم‌افزار قدرتمند AAA Logo به شما این امکان را می‌دهد تا براحتی و در کم‌ترین زمان ممکن، ایده‌های خود را به لوگوهای باکیفیتی تبدیل کنید. با استفاده از این نرم‌افزار مشکلی برای ذهن خلاق نیز نخواهید داشت چرا که بیش از 8000 تصویر و موضوع در اشکال مختلف در این نرم‌افزار وجود دارد و شما می‌توانید با کمک آنها خلاقیت خود را چند برابر کرده و لوگوهایی را که هیچ‌گاه به ذهنتان نمی‌رسیده طراحی کنید.

لطفاً برای دانلود و اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید...

ادامه مطلب...
۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا

یک تست روانشناسی ساده و متفاوت!


تابلویی که در عکس می‌بینید جاده‌ای را نشان می‌دهد که به یک خانه منتهی می‌گردد. این صحنه چه چیزی کم دارد؟



- یک درخت

- یک آبگیر (برکه)

- آدمها

- یک تکه ابر

- یک ماشین

لطفا به پاسخ ها نگاه نکنید .اول خودتان حدس بزنید این صحنه چه چیزی کم دارد .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

درخت:

در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید رشد معنوی خودتان است.

یک آبگیر برکه:
در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید داشتن یک رویا است.

آدم ها:
در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید رابطه داشتن با افراد دیگرست.

یک تکه ابر:
در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید دوستتان است.

یک ماشین:
در زندگی شخصی، به بیشترین چیزی که اهمیت می‌دهید پول است

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا

نرم افزاری که تایپ کردن را برای شما راحت تر می کند!


اگر تایپیست نیستید اما باید در مدت کوتاهی تعداد صفحات زیادی را تایپ کنید حتما با مشکل روبرو شده اید ، برای رفع این مشکل ما به شما نرم افزار Comfort Typing Pro را معرفی می کنیم ، با این نرم افزار سرعت تایپ خود را چند برابر کنید.
 شاید یکی از تلخ ترین خاطره ی دانشجو ها تایپ پایانامه باشد ، تعداد صفحات زیاد که در اکثر مواقع آنها را به سمت مراکز تخصصی تایپ می کشاند که در آنجا هم با پرداخت هزینه های سنگین و کلی ایراد ویرایشی هنگام تایپ مواجه می شوند.  

 
 Comfort Typing Pro 7.0.3.0 نرم افزار قدرتمندی است که تایپ شما را سریع تر و لذت بخش می کند. هنگامی که شما بخواهید در کیبورد کلمه ای را تایپ کنید آن کلمه از قبل تعریف شده است و این کار را برای شما آسان می کند. این نرم افزار دارای قسمت Comfort Keys که شامل On-Screen Keyboard و Comfort Clipboard نیز می باشد. اگر شما مجبورید ساعاتی متوالی را پشت کامپیوتر بنشینید و زمان بسیاری را صرف تایپ کردن نمایید نرم افزار Comfort Typing برای شما مناسب می باشد.
 
قابلیت های نرم افزار Comfort Typing:

- افزایش سرعت در تایپ
- امکان تغییر زبان
- قابلیت اضافه کردن داده، زبان، تگ و …
- پشتیبانی از بیش از ۳۰ زبان مختلف
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
 
دانلود برنامه
 
حجم : 3MB
سازگار با سیستم عامل ویندوز
همراه با Keygen
 

۲۶ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد رضا