"robosimian" دست هر چه ربات جسور را بسته، این ربات ورزش می کند، بله درست خواندید ورزش بارفیکس را راحتر از قهرمان های این رشته انجام می دهد، تزه بماند که این ربات به راحتی از نردبان هم بالا می رود.
  اینکه ربات ها راه بروند و بدوند در قرن ما دیگر عجیب نیست، حتی خبری جدید  هم محسوب نمی شود، خب حق داریم ما به لطف زحمات دانشمندان علم رباتیک از این ربات ها زیاد دیده ام، حتی ربات هی سخنگو هم دیده ایم، برای مثال همین ربات 34 سانتی متری که ژاپنی ها نام "kirobo" را به او داده اند، با شما صحبت می کند و مشاهدات خود را باز گو می کند.


 در واقع دیگر مانند ضبط صوت نمی ماند بلکه فکر می کند و جواب شما ها را می دهد، اما گفتم ربات ها فکر می کنند و این یعنی نیمی از رویای تمام دنشجها و استید هوش مصنوعی، در واقع به دنیبال تحقق همین موضوع است که ابزار الات مختلف قادر باشند فککند تحلیل کنند و جواب بدهد.
اما فکر کردن بمانند "robosimian" دست هر چه ربات جسور را بسته، این ربات ورزش می کند، بله درست خواندید ورزش بارفیکس را راحتر از قهرمان های این رشته انجام می دهد، تلزه بماند که این ربات به راحتی از نردبان بالا می رود.


خالقان این ربات که در دانشگاه استنفورد مراحل طراحی آن را به پایان رسانهد اند در فکر ارسال به فضا انجام تحقیقات فضایی "robosimian" هستند.
حالا شما نگاهی به این ربات انسان نما بیندازید.








از این به بعد  می توانید در سایت مؤسسه ی آموزشی فرهنگی محمد آخرین اخبار علم رباتیک را بخوانید .
راستی شما چه قدر به علم رباتیک علاقه دارید؟ نظرتان برای ما در بخش نظرات بنویسید.