هر رایانه به یک نرم افزار مرورگر اینترنت،مدیریت دانلود،پخش کننده، فشرده ساز و .... نیاز دارد که اورژانس IT آن را برای شما قرار داده است.
نرم افزارهای قابل حمل را می توان روی یک فلش مموری حمل کرد و بدون نیاز به نصب کردن از آن ها روی هر رایانه ای استفاده کرد.اورژانس IT کاربردی ترین نرم افزارهای پرتابل یا قابل حمل را برای شما کاربران عزیز قرار می دهد


مرورگر اینترنتی

Google Chrome


مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.

گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.


مدیریت دانلود


Internet Download Manager


Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد.

 این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را افزایش دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و ... اشاره کرد.



پخش کننده

VLC Media Player


VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. همچنین این نرم افزار قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند.


فشرده ساز 

Pea Zip



نرم افزار PEAZIP برنامه ای رایگان برای فشرده سازی فایل در فرمت های رایج و نیز باز نمودن اینگونه آرشیوهاست. این برنامه می تواند اکثر فرمت های رایج فایل های آرشیو را چه برای ویندوز و چه برای لینوکس، اعم از 7Z، RAR، TAR و ZIP را استخراج نماید. این نرم افزار همچنین برای ایجاد فایل های آرشیو نیز از طیف وسیعی از فرمت ها همچون: 7Z, ARC, BZ2, GZ, *PAQ, PEA, QUAD/BALZ, TAR, UPX, WIM, XZ, ZIP پشتیبانی می کند. این برنامه از قابلیت رمز نگاری بر روی فایل ها، امکان انتخاب شیوه ایجاد آرشیو و همچنین امکان تعیین میزان فشرده سازی از دیگر قابلیت های PEAZIP است.





فرهنگ لغت

Chista Dictionary


دیکشنری چیستا ، لغت نامه جدیدی است که کاملا به زبان فارسی می باشد.این دیکشنری دایره لغات آن به بیش از ١٠٠٠٠٠ می رسد.شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه می توانید لغت های انگلیسی را به فارسی و بلعکس ترجمه کنید.هم چنین این نرم افزار پرتابل می باشد یعنی به وسیله آن می توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده کنید و آن را به راحتی انتقال دهید.