O&O DiskImage Professional نرم افزاری حرفه ای جهت پشتیبان گیری از هارد و ویندوز است. یکی از ایمن ترین راه ها و ساده ترین راه ها برای جلوگیری از دست رفتن اطلاعات پشتیبان گیری و تهیه بک اپ از آن هاست.
O&O DiskImage Pro نرم افزاری عالی و مطمئن برای ایجاد نسخه پشتیبان کامل و شبیه ساز از فایل ها و ویندوز و اطلاعات داخل هارد دیسک می باشد. خصوصیت اصلی نرم افزار در تهیه نسخه کاملاً مشابه می باشد و در زمان لازم جهت ریکاوری و بازگردانی اطلاعات ، عیناً بازگردانی خواهند شد. این نرم افزار باتوجه به امکانات و نحوه طراحی برای هر دو دسته کاربران معمولی و حرفه ای قابل استفاده می باشد.برای رایت نسخه های پشتیبان ،نرم افزار خود دارای رایت کننده داخلی است و میتواند لوح های فشرده ای را به صورت CD/DVD/Blu-ray/HD-DVD ایجاد نمود. برای بازیابی نیز مسیر بسیار ساده است و با چند کلیک قابلیت ریستور و بازیابی اطلاعات وجود دارد. همچنین نرم افزار بعد از تهیه نسخه پشتیبان با بررسی فایل ایجاد شده آن را از نظر سالم و کامل بودن تست می نماید.

این نرم افزار یکی از بهترین و جرات میتوان گفت بی نظیر ترین نرم افزار های پشتیبان گیری از هارد و ویندوز می باشد. با ستفاده از این نرم افزار شما به راحتی میتوانید از تمامی اطلاعات خود بک اپ تهیه کرده و در مواقع مورد نیاز از ان استفاده نمائید. این نرم افزار با دارا بودن امکان بوت به شما این امکان را میدهد که حتی در زمانی که ویندوز شما اجرا نمی شود بتوانید اطلاعات خود را برگردانیدو ویندوز را به اسانی راه اندازی مجدد نمائید.


مشخصات:

حجم فایل: 23.9 مگابایت
نسخه: 7.2.10
سیستم عامل: Windows XP, 7, 8


راهنمای نصب:

- فایل Keygen.exe را اجرا کرده و با آن نرم افزار را رجیستر کنید.

- نرم افزار را اجرا کرده و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.