- ابتدا فایل موجود در پوشه ی Disable Activation را اجرا کنید.
- نرم افزار را نصب کنید.
- بهتر است عملیات ذکر شده در فایل Read Me.txt را انجام دهید که برای اینکار باید به آدرس گفته شده در ویندوز رفته و در فایل host آدرس های ذکر شده را وارد کنید و آن را ذخیره کنید. برای باز کردن و ویرایش این فایل از برنامه Notepad کمک بگیرید.
- نرم افزار را اجرا کرده و با استفاده از اطلاعات موجود در فایل Serial.txt آن را فعال کنید.
 
دقت داشته باشید که از آپدیت کردن نرم افزار خودداری کنید.

 
آموزش کار با نرم افزار
 
در ابتدای اجرای برنامه احتمال دارد برنامه به صورت خودکار به بررسی مشکلات ویندوز بپردازد و اقدام به رفع آنها کند. دقت داشته باشد پس از باز شدن پنجره داشبورد از قسمت منو در بالای برنامه بر روی Settings کلیک کنید و از قسمت منوی سمت چپ بر روی Update check کلیک کنید و تیک گزینه Automatically check for updates را بردارید و بر روی Ok کلیک کنید.

 

 قسمت های مهم این نرم افزار را در این مطلب برای شما معرفی می کنیم و در آینده به بررسی هر کدام از این قسمت ها خواهیم پرداخت.


قسمت شماره یک مربوط به انجام خودکار برنامه است که با زدن دکمه Scan Now برنامه به صورت خودکار تمامی مشکلات را بررسی می کند و در انتها شما با زدن دکمه Run maintenance مشکلات ویندوز شما برطرف می شود.


قسمت شماره دو مربوط به وضعیت عملکرد سیستم شما می شود.
قسمت شماره سه به معرفی مشکلات ویندوز و برطرف کردن این مشکلات می پردازد. در این قسمت هر مشکل را جدگانه معرفی می کند و راه حل برطرف کردن آن را به شما ارائه می دهد. دقت کنید که برخی از مشکلات معرفی شده مربوط به فعال نبودن بروز رسانی ویندوز و بروز نشدن ویندوز است که برای بیشتر کاربران ایرانی ضروری نیست و اگر ویندوز شما کرک شده است دقت کنید که ویندوز خود را بروز رسانی نکنید.
قسمت شمار چهار مربوط به ایجاد نقطه بازگشت است که شما با استفاده از این بخش می توانید برای سیستم خود نقطه بازگشت معرفی کنید و اگر در آینده ویندوز شما دچار مشکل شد با استفاده از این نقطه بازگشت می توانید وضعیت فایل های سیستمی ویندوز خود را به زمان ایجاد نقطه بازگشت برگردانید. و از نصب مجدد ویندوز جلوگیری کنید.